A specializáció olyan kommunikációs szakembereket képez, akik otthonosan mozognak a digitális és online tartalomelőállítás, -tervezés és stratégia gyakorlatában, és ismerik a digitális világ, internet és közösségi média gazdaságtanának, üzletének, technológiájának és közpolitikájának a részleteit. A specializáción végzettek többek között közösségi médiamenedzser, tartalommarketinges, digitális stratégiatervező, online újságíró, tartalomfejlesztő, digitális stratégiatervező, tanácsadó, tartalomfejlesztő, termékfejlesztő munkakörökben helyezkedhetnek el. |
A specializáció olyan szakembereket képez, akik ismerik az üzleti életben alkalmazott marketing, PR, válság- és szervezeti kommunikáció elveit, gyakorlatát, valamint az területeken alkalmazott hatékony eszközöket, módszereket. A specializációt végzett szakember képes kiemelt jelentőségű egyedi kommunikációs események és átfogó kommunikációs folyamatok, kampányok tervezésére és megvalósítására. A specializáción végzettek többek között kommunikációs tanácsadói, kommunikációs stratégiai tervezői, szervezeti külső, belső kommunikációjáért felelősi, szóvivői, felsővezetői asszisztensi és irodavezetői, sajtóiroda vezetői, politikai elemzői és szövegírói, valamint marketingkommunikációs munkakörökben helyezkednek el. |
A specializáció célja a kulturális és kreatív iparágakon – mint például a zeneipar, filmipar, divat, könyvkiadás – belül zajló folyamatok, valamint a jelentéshordozó kulturális tantárgyak, a kulturálisan behálózott terek és az azokat használó emberek közti kölcsönhatások sajátosságainak megismertetése. A képzés során tanult ismeretek használhatják azok, akik a kreatív iparágakon belül helyezkednek el például kulturális menedzserként, azok, akik a nemzeti kánon fenntartása szempontjából fontos kulturális közgyűjtemények vagy társadalmi szervezetek, kulturális intézmények, kis és közepes vállalatok közösségi média menedzserei lesznek, azok, akik várostervezési, városfejlesztési folyamatokban vesznek részt, vagy intézményen belüli fejlesztésekben képviselik a társas ökológia szempontjait, vagy azok, akik a startup-vállalatok kommunikációs feladatait intézik. |
Digitális zeneipar (BMEGT43M171)
Kampánytervezés (BMEGT41M116)
Tárgyalási stratégiák (BMEGT41M112)
Kreatív iparágak, szubkulturális gazdaságok (BMEGT43M145)
A jelentéstermelés intézményei (BMEGT43M144)
|
Problémamegoldás, döntés szervezetekben
Digitális és online tartalomfejlesztés (BMEGT43M160)
Internet policy és digitális médiagazdaságtan (BMEGT43M161)
A jelentéstermelés intézményei (BMEGT43M144)
Csoportdinamika
|
Csoportdinamika (BMEGT43M170)
Digitális zeneipar (BMEGT43M171)
Internet policy és digitális médiagazdaságtan (BMEGT43M161)
Tárgyalási stratégiák (BMEGT41M112)
Kampánytervezés (BMEGT41M112)
|